Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Årets Katt
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Årets Katt

08/03/2009 12:37 #2568

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Årets Katt

Flott at du har tatt på deg jobben å holde oss oppdatert på årets katt lister Tonje. Så derfor foreslår jeg at det heretter er din jobb å gjøre det,og dersom du klarer å spore opp noen utstillingsresultater på din surfing på nett, så gjør det ingen ting om du legger inn de også. Takk for hjelpen!.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
08/03/2009 12:54 #2569

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Årets Katt

He he he
Der har jeg takken for å ligge "invalid" på sofaen:)
Skal se hva jeg kan få til. Blir nok liggende noen dager til, og har ikke veldig mye utenom stillesittende saker å ta meg til. Jeg påtar meg herved jobben for en periode
09/03/2009 03:58 #2581

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Årets Katt... Ny oppgave

Årets katter er helt og holdent oppdatert nå. Grattis til alle aby og somalieiere som har gjort det bra i fjoråret. , og til alle andre også.

Så jeg har begynt med en oversikt over abyssineroppdrettere.
Har ofte savnet en slik samlet liste, finner somregel bare litt her og litt der. Dette gjorde meg sprø da jeg var "knallfersk" (dvs. ferskere enn nå, men fortsatt nybegynner)
Skal ta meg god tid og gjøre den så komplett som mulig. Skal gi beskjed når jeg ender fast, og trenger hjelp.

Det er nemlig slik at abyssiner.no stadig dukker opp når man søker på noe med aby, og for potensielle nybegynnere, noen som lurer på å kjøpe, og andre som interesserer seg for aby vil det jo være supert med en slik liste. I alle fall etter min mening. Jeg vil nok gjøre bruk av den selv også, for det er mye bra lesestoff på en del av hjemmesidene.

Har noen noen innvendigner, så vennligst kom med dem fortest, slik jeg ikke legger altfor mange timer inn på å drive reserch og redigere tråden. Kan ikke se jeg er halvferdig engang. Har laget en liste over nettsteder og oppdrettere jeg har kommet på i hodet som jeg må jobbe videre med i morgen.

Jeg har valgt og utelate telefonnummer, da jeg synes dette er litt personlig. Noen som har noen formeninger om dette?

Ellers noe mer dere mener burde være med i oversikten? Men føler ikke jeg kan gi noen beskrivelse av hvert eneste oppdrett. Det får oppdretterne selv sørge for ¨på sine eventuelle hjemmesider.

Tenkte å lage en oversikt over Somalioppdrettere også, men èn ting om gangen.

Kom gjerne med en tilbakemelding om hva dere synes. Fikk faktisk en sms av ei på forumet tidligere i kveld, måtte huske å legge henne inn i listen. Helt supert synes jeg når oppdretterne selv hjelper meg litt på vei
  • Side:
  • 1
Det tok 0.36 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen