Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Kjempejobb
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Kjempejobb

13/02/2009 11:34 #2128

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Kjempejobb

Vi er inne i en periode med stor aktivitet blant brukerne, dere har gjort en kjempejobb med et daglig snitt på 25-30 innlegg! fortsett med det. Jeg setter også stor pris på at dere finner nye interessante temaer og tråder å debattere så jeg slipper å vri hjernen min hver gang aktiviteten er dalende. På grunn av deres høye aktivitet så har vi også veldig høye besøkstall på vårt forum og når jeg tenker på hvor vi var for et år siden, så har vi fått meddelt en del utenforstående om hvor utrolig flott vår rase er. Vi savner vel ennå en del av de største oppdretterne men de kommer kanskje med etter hvert. Vi driver for tiden og ser på hvilken endring som trengs for å gjøre våre sider ennå mer attraktive, og jeg tror vi nå har planlagt de endringer som behøves. Noe jeg vil komme tilbake til på et senere tidspunkt.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
13/02/2009 12:09 #2129

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Kjempejobb

Reklamer om dette fantastiske forumet på utstillinger osv, så får du nok med de store oppdretter'ne. Uansett er det kjempe kjekt på forumet, stooor trives og lærer alltid noe nytt
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
13/02/2009 12:23 #2130

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Kjempejobb

dette forumet er helt genialt etter min mening! og jeg personlig har lært MYE av andres erfaringer og kunnskaper. Fått le av gode historier og fått følge med i diskusjoner som jeg egentlig ikke har mulighet til å forstå helt hva dreier seg om:blush:

Jeg tror flyer/en slags reklameplakat eller lignende på utstillinger muligens kunne lokke flere brukere hit. Så vidt jeg har forstått er vi brukere fra ulike deler av landet, og tilsammen må vi vel dekke en god del av de utstillingene som holdes i Norge. Og mange av dere med mer premierte katter reiser til sverige jevnlig....
  • Side:
  • 1
Det tok 0.44 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen