Er det noen som har noen kjempegode råd mot den grusomme stanken som innimellom kommer ut av et par av min kastratslasker.??? Ikke har de skjønt at de ikke er hannkatter som trenger å markere, eller så mener de at det er greit å få bort lukta av vaskemidler.
Akkurat nå holder min kjære blå abygutt Exento på å dynke det som dynkes kan... Han har sånne perioder innimellom, og vi som kastrerte han før han var et år bare sånn at han ikke skulle begynne med dette tullet.Men begynne det gjorde han og nå er han snart 12 år (ja det er reine gamleheimen her i huset) og han har visst ikke tenkt å gi seg med det første.
Jeg har prøvd allverdens vaskemidler, jeg har prøvd p-piller og p-sprøyte på han til ingen nytte. Dyrlegen hadde ikke noen gode råd bortsett fra å transplantere bort hjernen, og det er vel en smule drastisk, evnt lobotomere han...
Så har dere noen gode råd blir jeg så glad at dere aner ikke.
Stort sett er det samme stedert han markerer da, men det hjelper ikke, for lukta er ikke lett å få bort og det er ikke gøy når ungene har med venner hjem og pus har vært ufin før slaven (jeg) har fått vasket...
Har truet han både med å partere han, stenge han inne i kjelleren osv men han ser bare dumt på meg med et blikk som sier "mor da du gjør jo ikke det for du er jo så glad i meg" og så maler han som bare det... Riktig fornøyd med seg selv...
Her ser dere spetakkelet. EP (N) Tarquinias Exento