Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Ros til forumet
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Ros til forumet

06/02/2009 19:38 #1945

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Ros til forumet

I ettermiddag var jeg en tur innom min mor. Hun lurte på om kattungene til abyssiner var søte, så jeg tok like godt å inviterte henne med en tur på forumet. Hun fikk se tråden jeg hadde laget om besøket.
-å, så søte
-hehe, er det Andreas sine bein?
-Nei, du har IKKE plass til noen katt til...

Men jeg viste henne mer. pakke julegaver-historien til tante sur (hun lo godt), diskusjonene om hvem som skal på utstilling når og hvordan, tråder om helse og stell, bildet av en aby i juletreet (enya sitt), favorittmat, og en hel del andre. At man alltid får svar på det man lurer på.

Hun ble mektig imponert, og kunne NÅ godt forstå hvorfor jeg bruker tid på et katteforum. Hun forsto at her var det masse å lære, mennesker med felles interesser i alle aldre, og man får en slags kontakt med dem. Masse hjelp og informasjon for "nybegynneridioter" som meg selv, og masse morro i tillegg.

Så blir vel litt skryt til Gucci dette her. Til og med mi mor liker forumet, og det er ikke dårlig
06/02/2009 19:49 #1947

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Ros til forumet

Jeg tror forresten Betty var favorittkatten av dem hun så på bildene. Nest etter Soul og Rosita selvfølgelig. Så litt indirekte ros/kompliment til Bibbi for en søt kattepus.
  • Side:
  • 1
Det tok 0.27 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen