Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Busstur til svensk utstilling
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)

EMNE: Busstur til svensk utstilling

27/01/2009 22:23 #1686

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Busstur til svensk utstilling

Her er et lite tilbud til de som sliter litt med å komme seg på utstilling i Sverige og som bor langs E-39 / E18 mellom Stavanger og Sandefjord. Finnes også på www.rorak.no

Tilbud på tur til Ulricehamn og Borås (Elfsborgskattens dobbeltutstilling)
12.6.Avreise kl 07.30 fra Bytreminalen med buss til Sandefjord. Avgang med Color Line sin Color Viking kl 16.30 til Strømstad. Etter ankomst kl 19.00 kjøres til Borås for overnatting 3 netter på Scandic Plaza Hotel. 3 netter med frokost.
13.6. – 14.6. Buss til disp for kjøring til og fra utstillingen innenfor gjeldene kjøre og hviletidsbestemelser.
15.6.Frokost og avreise 08.00 til Strømstad. Avgang med Color Viking kl 13.00 til Sandefjord. Etter ankomst kl 15.30 kjøres til Stavanger med ankomst 23.00 – 24.00.
Vi har fått følgende priser:
19 – 24 BETALENDE KR 3.670,-
15 – 18 BETALENDE KR 4.090,-
Tillegg for enkeltrom 3 netter kr 990,-
Turprisene dekker: Leie av turbuss 45 seter inkl tursjåfør. Veiavgifter, Båtreise t/r for buss og passasjerer. 3 overnattinger med buffetfrokost på Scandic Plaza Hotel i Borås. Overnatting for sjåfør.
Påmeldingsfrist er 19. april 2009, og alle påmeldinger er bindende etter dette og turen må betales. Bruk avbestillingsforsikring om dere ikke har det i hjemforsikringen.
Påmelding sendes / ringes til undertegnede og skal inneholde følgende opplysninger:
Navn, adresse, fødselsdato, enkelt / dobbeltrom, antall reisekasser, påstigningssted (langs E39) og om man ønsker avbestillingsforsikring eller ikke.
Påmelding til: purplehaze@hesbynett.no eller 51581017
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
27/01/2009 23:44 #1697

• obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Busstur til svensk utstilling

Bare en liten tilleggsopplysning - du må selv sørge for å melde katten på utstillingen gjennom din egen klubb. Men ofte har bussarrangøren en avtale med klubben om at de som er med på turen kommer med på utstillingen. I dette tilfelle Elfsborgskatten, under utstillingsoversikten på www.sverak.se finner du ut om klubben har lagt ut invitasjon. Mer info får hvis du bruker mail adressen som er oppgitt for bussturen.

Det er en veldig grei måte å reise på utstilling på, du blir kjørt fra dør til dør. Hvis du liker det da.......
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
28/01/2009 19:25 #1736

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Høres interessant ut. Vet du om det er mange som pleier å være med på slike turer?

Medlemsskap i Rorak er ikke nødvendig?
28/01/2009 22:41 #1740

• obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Nei, det kreves ikke tvangsinnmelding i Rorak. Og ja,det pleier å være en ca 20 personer med på turen. Med og uten katt.
Hvis du er litt usikker på dette med svenske utstillinger så er det en fin måte å begynne på. Da er det lettere å ta turen på egenhånd neste gang du må ta turen dit, for til sverige må du en eller flere ganger hvis du driver med vår "ekstremsport".
30/01/2009 20:46 #1780

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Ja, utstillinger i sverige er litt skremmende. Både med tanke på økonomien, annet land og at jeg er elendig i alt som gjelder retningssans. men er vel egentlig ikke slik jeg trenger utenlands før soul (forhåpentligvis) blir champion.

forekommer det ofte slike fellesturer??
Det tok 0.39 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen