Ja, ja, Så var jeg her igjen da.
Jeg har vel vært en elendig forumslave de siste mnd. Har vært en del å stri med, og internet har dermed vært nedprioritert.
Hos galningene hjemme er alt som det pleier. De ræser rundt, og stoler, tepper eller annet som ikke er tungt eller fast må stadig flyttes på plass. Det er tid for å røyte av en eller annen grunn, og jeg prøver å "avhåre" under kosen og er nå utrolig lei av å støvsuge og bytte sengeklær i eningen.
Jeg har en mistanke om at Soul og Rosita er litt mer glad i hverandre enn det som er vanlig. De slikker hverandre (masse, og alle plasser), holder rundt hverandre når de skal slappe av, biter hverandre i nakken, osv. Nå skal Rosita til dyrlegen neste mnd og under kniven, og Soul skal videre på p-piller. Nå er det galskap i heimen til tider, og begge ræmjer og maser så ille at selv guttungen begynner å bli lei. Men like søte og rampete som alltid er de jo.
Yoda (vår eldgamle hamster som i følge alle oppslagsverk skulle vært i hamsterhimlen for lenge siden) lever fortsatt. Han er nå så gammel at han har en lang skalla flekk på ryggen, og blir bare mer og mer lysegrå istedenfor mørkegrå som han opprinnelig var. Eneste livet hans består av er å spise og sove. han er ikke våken om natten en gang. Han er fortsatt av interesse for kattene, men mindre enn tidligere, for de er nå inneforstått med at det ikke er mulig å få tak i ham, og ikke er det mye bevegelse å se under bomullen heller. Det mest spennende er at vi sjekker at hamsteren lever og bytter vann en gang daglig. Da kan det være greit for små pusefrøkner å være tilskuere.
Ellers lite nytt. Snuser på en ny utstilling i løpet av våren. Kan jo ikke gi meg etter bare èn gang.
Og velkommen til alle nye, og hei og hopp til alle "gamle" på forumet.