Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Stor akttivitet
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Stor akttivitet

08/01/2009 22:37 #1381

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Stor akttivitet

Ser med glede at aktiviteten blandt oppdretterne har tatt seg opp med en del fødte og planlagte kull.Ser også med glede at vårt forum hjelper oss med å få solgt disse kattungene da jeg med ugjevne mellomrom får henvendelser fra folk som er interesert i å anskaffe seg Abysinerkattunge.Det er derfor viktig at dere legger deres kattunger som er tilsalgs ut på tråden i forumet for dette. like viktig er det å si fra dersom de er solgt. jeg prøver å sende potensielle kunder til de oppdretterne med kattunger som er over tre måneder eller eldre og prioriterer deretter nedover. Dersom dere syns jeg skulle ta i bruk en annen prioritering vil jeg gjerne vite om dette. Lykke til med nyfødte og ventede kattunger
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
09/01/2009 00:04 #1388

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Stor akttivitet

Flott at du gjør dette. Min annonse om hannkatt til salg kan tas bort, han reiser i morgen ( har gitt beskjed på egen mail ) Og om du får spørsmål om sorreljenten Hera så er den for salg fremdeles, men ikke til redusert pris enda Hun utvikler sseg hele tiden er ser ut for å bli en flott representant for rasen.
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
  • Side:
  • 1
Det tok 0.27 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen