Hei hei, da sitter jeg her med et stort smil om munnen, og sommerfugler i magen.
Uten å ha gjort noe reklame for kullet mitt selv, fikk jeg nå en tlf fra Liz, (fra Egersund) som ville ha en viltfarget jente, til kos.
Hun hadde visst blitt tipset av kjell om at jeg hadde ei vilt jente - så tusen takk for det
Men så er greia det, at hun bare ville ha en kosekatt. Hvordan bestemme seg for pris? Jeg har jo kun sett ungene når de var 1-3 dager, og da klarte jeg ikke engang å skille mellom kjønnene!
Jeg sa 4000,- til henne - men at jeg måtte se hvordan pusefrøkna utviklet seg osv - det hadde jo vært gøy hvis noen med interesse for avl ville hatt henne. Men det viktigste er egentlig bare at katten får et godt hjem.
Liz vil at katten skal: sterlisere så fort den er klar for det, den kommer ikke til å brukes på utstillinger.
Så hvilken stamtavle klasse setter jeg henne evt på da? (hvis hun er helt rein, uten markeringer osv)?
Jeg ønsker bare at pusene får et bra hjem, og det er jo kjekt at hun ikke bor langt unna. Men jeg driver jo oppdrett, og man blir ikke rik av å drive med katt - i allefall ikke enda. Bør jeg heller se etter noen som vil bruke denne frøkna videre i abyssiner oppdrett eller hva ville dere gjort?
Beklager at det ble litt klussete her, men jeg er så redd for å ende opp med 5 nydelige Puseunger som ikke får noe hjem.