Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

utstilling snart?
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)

EMNE: utstilling snart?

25/12/2008 01:39 #1336

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

utstilling snart?

Heisann, er det noen som vet om Rorak - eller jærkatten, har noen planer om å arrangere en utstilling i mars/april?

Har hørt at det ofte arrangeres en utstilling av jærkaten eller rorak nær påske.. men mars er en mye bedre månede (for mine nydelige 5 nurk blir 3 mnd 5 mars) Drømmer om å stille kull skjønner dere

Norak har en utstilling 21-22mars, men vil helst ikke dra helt til Oslo. Jærkatten har 25-26 april... Men mulig ungene er solgt da

Hadde vært så gøy å stilt kull - og nå er det jo et stort kull, hele 5 stk! Trenger nok noen ekstra hender, hehehe
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
26/12/2008 13:02 #1337

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:utstilling snart?

Det er ikke mulig å gi deg et svar, Jærkatten har ikke sendt ut noen invitasjon enda og Rorak venter på tillatelse om å ha påskeutstilling men har ikke fått enda:unsure: . Så du får bare vente og se hva som skjer.......
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
08/01/2009 22:51 #1382

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jærkatten har sendt ut invitasjon til sin utstilling i april, den 25. - 26.
Men er da mest spent på om rorak har lyst til å holde noen i mars, hehe. (Hvis ja stiller jeg som sagt kull).

Hvis Ariina er i god form stiller jeg henne, og den lille blå på jæren utstillingen.
Noen andre som skal dit forresten?
08/01/2009 23:03 #1383

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg finner ingen innbydelse til jærkatten, hvor har du funnet den? Jeg kunne godt tenkt meg dit.
08/01/2009 23:06 #1384

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

oi huff, det gikk litt fort i svingene, så feil. Det var visst til trønderkatten...
Det er bare lirak og trønderkatten som har lagt ut invitasjoner til nå - på nrr sine sider.

Beklager feilen.
Det tok 0.30 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen