Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Navn?

20/12/2008 21:21 #1320

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Navn?

I dag er de 5 små 15 dager
Og jeg sitter å ser på navn til nurkene. Jeg ville egentlig ha bilnavn til C-kullet som corvette, citroeng, catalina osv... men så snublet jeg over en hjemmeside med c-navn, å der var det så mye fint!

home.online.no/~rsvensse/litter-c.html

Er nå ganske sikker på at de 2 blå er jenter, så er det 1 vilt jente og 2 vilt gutter.

Hvordan bestemmer dere navn til kattene deres?

Mitt A-kull ble kalt opp etter foreldrene Endros & Arinna - Andros og ariina.
Mitt B-kull ble bare tre tilfeldige navn på b - Beta, Bitta og Ballerina.

Helt siden 10ende klasse har jeg vært forelsket i navnet Chiqita, så lurer på om det kanskje blir den ene blå.

Har da funnet noen navn, men sier ikke nei takk til forslag! (N) Sweet Puma *navn*

Hunn navn: Chacca, Chiqita, Chica, Chanel, Cheetah.
Hann navn: Chopper, Chevvy, Catex, Chico, Conan.

(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
20/12/2008 22:18 #1321

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Navn?

Jeg har også startet på alfabetet og jeg er veldig glad i latinske navn så det har jeg prøvd å bruke, jeg har ikke klart å være helt konsekvent da, men nesten . Så mitt første kull het Ana Miranda og Afrodite, det andre Bellino og Bonita osv Siste kull på en kattunge ble Hanno Abraxas, Abraxas er etter hans oldefar som var min første aby og som også var fawn.
Neste kull som jeg håper kommer til sommeren skal være mellom Maia og Tassen, eller (N) Nature's Dragonfly og Thamos Mamush og det blir et I kull. Det er en vanskelig bokstav tenker jeg.

Nå gleder jeg meg til å se bilder av de små, tenker de er nydelige.
20/12/2008 22:32 #1322

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Navn?

Hmm.. får gruble viderer på navnene, det er jo så mye fint. Charming Blue er jo nydelig, eller Celeste *tenke*... hehe.

Stresser veldig med å få lagt ut bilder, så får bare se når det går. Har jo selv bare bilder fra de er 1 og 2 dager, Gunlaug skal ta bilder av de fremover til de skal hjem.

I, nei det blir nok ikke lett. Husker hun Gøran Vinje fikk 6 gutter på I, hehehe.

(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
  • Side:
  • 1
Det tok 0.34 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen