Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

God Jul
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: God Jul

17/12/2008 12:03 #1309

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

God Jul

Nå nærmer Jule og Nyttårshelgen seg med stormskritt og vi har snart lagt et begivenhetsrikt år med mange positive inntrykk bak oss. Et av høydepunktene var nok etableringen av vårt forum og den utrolige mottagelsen det fikk, planene for forumet neste år er for det meste klare og noen endringer vil der bli uten at jeg vil komme inn på dem nå. Et annet høydepunkt var nok vår tur til Lisboa og verdensutstillingen med mange innpulser og noen få, men spennende abyssinertyper å se. Neste år vil nok bli litt roligere med mindre aktivitet på utstillingsfronten da jeg har en del byggeaktiviteter på min bolig som skal aktiveres til våren, men når det gjelder meg og utstillinger vet en aldri.

Ellers venter jeg i spenning på to nye hunnkatter som jeg gleder meg til å få på plass i mitt oppdrett, og med den nye hannkatten (Thamos Mamuch) som allerede er ankommet ser jeg frem til nye spennende kull med helt nye lingjer om et års tid.
Jeg vil takke dere alle for å være en så aktiv part og årsak til at vårt forum har vært så oppegående i året som snart er omme og benytte anledningen til å ønske dere alle en Riktig God Jul og et spennende og Godt Nyttår

Mvh Kjell Johannesen
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
18/12/2008 15:01 #1316

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:God Jul

Jeg vil personlig få ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår og takk for at du satte igang dette forumet, jeg føler at vi er mer sammen om de samme ønskene for vår fantastiske rase.
Og ønsker alle som er her på forumet en riktig god jul og et godt nytt år
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
21/12/2008 10:28 #1323

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

God jul ønskes Admin, Enya,forumbrukerne og alle gjester
Enig med de førstnevnte - forumet har vært en av de store høydarne dette året.

Også turen til Lisboa og WW var spennende.
Rekner nok med at det blir den første av mange WW-reiser, men kanskje den siste uten katt å stille???

Kan jo ikke forbigå første kull under eget stamnavn.
3 vakre gutter ble det til slutt. (Bilder en av de første dagene jeg ikke jobber.)
2 vilt og 1 blå. Navner i fleng - men det er jo som det skal være med kjære barn?

Krysser potene for et like begivehetsrikt nytt år!

Godt nytt år alle sammen!!!
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
23/12/2008 07:27 #1334

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg har også lyst til å takke for at du satte i gang denne "klubben". Og så vil jeg ønske alle en god jul og et godt nyttår. Kanskje treffes vi på utstilling i løpet av året.

Juleklemmer fra Ann Kristin
(N) Tarquinias
25/12/2008 01:30 #1335

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

God jul til alle brukere og gjester på Abyssiner.no !
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
  • Side:
  • 1
Det tok 0.56 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen