Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Pusebabyer på vei!
(1 besøkende) (1) gjest
Diverse (Off Topic)

EMNE: Pusebabyer på vei!

04/12/2008 23:54 #1243

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Pusebabyer på vei!

I morgen reiser jeg til stavanger, for å passe på min kjære Ariina, som har termin på lørdag! Jeg er så utrolig spent - men samtidig litt utolig.

Min lille Ariina har hatt et avkom tidligere, som desverre døde etter noen dager. Og hun hadde problemer med å føde, så vi tok av sted til dyrlegen å måtte gi henne sprøyter og ta røntgen og greier!

Tror dere at siden hun hadde problemer 1. gang - at det er stor sjanse for problemer nå og?

(Moren hennes hadde også problemer med sitt første kull - det ble 3 dødfødte. Men det var nok fordi nr 1 satt fast så lenge. vi var hos dyrlegen og så hjerteslag på de noen timer før fødselen startet).

Jeg skal gjøre mitt beste for å holde dere oppdatert. Kryss fingrer, tær og poter for at det går bra denne gangen!
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
05/12/2008 00:12 #1244

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Pusebabyer på vei!

Krysser fingre for at alt går bra. Det er det nok også størst sjanse for at det gjør. Har selv hatt katt som har mistet et kull og neste gang gikk det helt fint.
Hvem er pappaen til kullet?

PS. Pusene her krysser poter og tær for Ariina.
05/12/2008 00:15 #1245

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Det er (N) CH Ororina's Ronny Medel Svensson,(Viltfarget dillusjonsbærer) har lagt inn bilder av de på forumet

Det viktigste er at mor å pus(ene)? får det bra, men må inrømme at jeg er mest spent på hvilke farger som kommer. Halve stamtavlen til frøkna mi er blå, så håper på blå. Men får se
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
05/12/2008 00:48 #1246

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

ja det er alltid spennende når det kan bli flere farger. Da håper jeg du får mange blå Jeg satser på kull etter min (N) Nature's Dragonfly når bare hannkatten er voksen, og jeg er veldig glad i fawn så det håper jeg på da... Men det blir jo en stund til da:(
05/12/2008 02:19 #1247

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Det vil nok gå bra skal du se, men dersom dere trenger moralsk større er det bare å ringe. Jeg er hjemme hele helgen og mitt mobilnummer er 98018039
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
Det tok 0.57 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen