Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Diverse (Off Topic)
  • Side:
  • 1

EMNE: Vår

19/02/2012 15:49 #11848

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Vår

Nå synes jeg det har vært litt sånn ukoselig her inne innimellom . Det er greit å diskutere og være uenige men er det ikke noen som har noen koselige historier å fortelle også. Eller noen koselige bilder. Her er det vår nå (og håper det varer) så noen bilder av katter i vårsola hadde vel vært koselig.

Jeg synes det er litt vanskelig å ikke bli revet med av diskusjonene og så klarer jeg ikke alltid å skrive det jeg tenker og mener heller, så ting kan bli skrevet feil. Og det som står skrevet står skrevet selv om et kanskje ikke var sånn det var ment.
Noen som er enige?
19/02/2012 17:29 #11853

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv: Vår

Her hos oss har naturen litt vanskelig for å bestemme seg helt for hvilken årstid den skal velge på fredag hadde vi også vår på lørdag hadde vi høstvær for i dag å vokne til vintervær, så kattene syns der er fint vær ute til å være inne i.

Når det gjelder våre diskusjoner så liker jeg det når vi kan være saklig uenige med litt friskt ordekifte. det er iallefall bedre enn at dette forumet skal dø ut som det så ut til å gjøre en stund. Så stå på, vårbildene får vente til våren kommer.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
19/02/2012 17:43 #11856

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Helt enig i det altså, men det kan jo være litt kosehistorier også og andre fortellinger. Planer, utstillinger osv ?????
19/02/2012 19:28 #11864

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

I dag lå Justina i SOLA!!! utenfor baderommet og bare koooooset seg.
Sola varmet gjennom vinduet og det var bare DEILIG syntes hun.

Litt kaldt ute mente de, men måtte ut å sjekke verandaen siden snøen nesten var borte derfra.

VÅR VÅR VÅR!!!!!

JEG VIL HA VÅR!

• Side:
  • 1
Det tok 0.31 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen