Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Matvaner
(1 besøkende) (1) gjest
Avl og oppdrett
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Matvaner

16/08/2010 11:35 #8429

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Matvaner

Som dere alle vet har jeg nettopp importert en katt fra Danmark, og det må være det mest kresne vesenet jeg har hatt i hus. Hun er så utskjemt at at hun ikke rører tørrfor overhodet. Jeg har etter beste evne forsøkt å komponere en fullgod og variert meny av våtfor til henne, men jeg ser jo helst at hovednæringen blir tørrfor på lik lingje med de andre i flokken. Jeg retter derfor spørsmålet til dere om noen har erfaringer som kan hjelpe meg med å omvende den lille frøken.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
16/08/2010 12:41 #8432

• beleve
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Sv: Matvaner

Har du prøvd å bløte opp tørrfôret?
16/08/2010 12:46 #8433

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jada men da bare snuser hun på det og begynner å grave. Jeg bruker R.C fòr, men hadde tenkt å gå til innkjøp av et annet merke å prøve med det.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
16/08/2010 15:19 #8434

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

hvilket av RC sitt for bruker du ?
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
16/08/2010 18:35 #8436

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Er du sikker på at det er en abyssiner du har fått i hus?
Jeg har hørt om katter som ikke vil ha tørrfor, men at det pleier å gå seg til etterhvert. Har aldri hatt det problemet selv, her spiser de visst hva det kan være. HAr du sjekket tennene på henne? Et par av mine gamlinger spiser lite tørrfor. De er temmelig tannlause og synes visst det er best med våtfor. Så de får det for seg selv på kjøkkenet noen ganger til dagen. Jeg tenker at det er greit at gamle katter kan skjemmes bort litt. Men jeg er enig i at man kan forvente at ungkatter spiser tørrfor. Men som du ser har jeg ikke noe råd bortsett fra å sjekke tennene.
Lykke til
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.35 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen