Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Suprelorin--
(1 besøkende) (1) gjest
Avl og oppdrett

EMNE: Suprelorin--

16/05/2010 15:39 #7601

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Suprelorin--

Jeg vet endel av dere har prøvd suprelorin ¨på hankattene deres. Hvilke erfaringer har dere med dette etter å ha brukt det en tid?
Vurderer sterkt på å sette en på Tassen, for jeg tror han har som mål å bli med i det lokale brannvesen som vannslange.... Kan ikke fatt at det går an å få ut så mye i løpet av så kort tid som han gjør. Føler at det er flere liter i døgnet.
16/05/2010 22:05 #7602

• Abyssineroppdrett
  • Mayas Pride
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Suprelorin--

Har aldri forsøkt den. Men på den 1. hannkatten vår Ramses, fikk vi satt en p-sprøyte som fungerte helt perfekt allerede etter et par dager.

Det høres ikke noe morsomt ut å ha en slik "spreder" i hus. Er sååååå glad for at vår Emil ikke holder på med det der. Der er han nok lik sin far Enzo. Det eneste Emil gjør er å synge lange arier for oss noen ganger om dagen. Noe som forøvrig har tiltatt mer og mer den siste tiden og han er mer rastløs (har også gått noe ned i vekt). Så nå håper vi at noen melder sin interesse for ham igjen, slik at han får lettet litt på "trykket"
16/05/2010 22:43 #7603

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Har prøvd p- sprøyte på han. Den holdt toppen en mnd, men var ganske bra.
Vet ikke om det er så arvelig da, forstod at pappaen hans ikke sprayet. Sønnen hans har heller ikke begynt enda og er 9 mnd nå. Kan selvsagt begynne enda da..
Han er litt stresset her også, men er ikke blitt noe tynn. Han elsker å spise og er heller litt rund
17/05/2010 10:18 #7604

• beleve
  • Gold Boarder
  • FRAKOBLET

Har hatt Suprelorin på Rasmus nå i 3 mnd. På han har det fungert veldig bra!
Eneste bivirkning så langt er at testikklene har skrumpet inn og han har blitt spissere i ansiktet.Regner med at dette retter seg når virkningen er over. Han oppfører seg som en kattunge, leker og har blitt kjempekosete. Bryr seg ikke om løpetid , sprayer ikke, hyler ikke. For oss er det ett kjempefint alternativ til kastrasjon.
17/05/2010 19:12 #7608

Zorro har dette. Han pisset som en gal før suprelorinen. Tok ca 4 uker før virkningen var totalt.

Han har helt sluttet markere, og han er veldig rolig, slåss ikke med min andre kastrat mer heller.

Minusene: parret min ene jente etter 14 dager (kattunger ble det), så det viser de kan parre før virkningne er satt helt inn. Han er mye spissere i ansiktet, kinnposene er borte. Fargen er blitt mye blekere, og han fikk en liten hårløs flekk på ryggen, usikker ommdet skyldes suprelorinen, for den er vekke nå

men alt i alt er jeg fornøyd
Det tok 0.46 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen