I forferdelig mange år har jeg påstått at dillusjon kun var arvelig i tre generasjoner
helt til i dag da jeg fikk besked fra Sverige at deres ventede kull etter katt av mine lingjer var netkommet med 4 kattunger 2 viltfarget og 2 blå etter å ha tenkt meg om noen sekunder er det den forferdelige tanken slår ned i meg at den hunnkatten er jo ikke bærer av Dillusjonsgenet iallefall ikke etter mine teorier.
Jeg hiver meg over mine gamle stamtavler på leting etter a er og p er og jeg fant tilslutt 3 dilusjonsbærende katter i denne kattens aner, problemet er bare at de er helt ute i 8 generasjon og etter min viten skal dette være helt umulig!!! helt til i dag når beviset ligger der i form av 2 blå kattunger. jøje meg
Det som er ennå verre er at galgviddraumen har påstått at dette var mulig hele tiden, mens jeg har forsøkt å irettesette han så godt jeg kan. det blir ikke lett å innrømme dette, for dette kommer han til å leve lenge på og vi som skal på tur til Østlandet sammen til helgen. Det kommer nok til å bli en festlig tur der jeg nok kommer til å bli minnet om denne fadesen noen ganger vil jeg tro
Og nå er det jo at alle dere andre skal stemme i at "ja men dette har vi da vist lenge" bare for å gjøre smerten enda større