Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Dillusjon
(1 besøkende) (1) gjest
Avl og oppdrett

EMNE: Dillusjon

27/04/2010 23:20 #7469

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Dillusjon

I forferdelig mange år har jeg påstått at dillusjon kun var arvelig i tre generasjoner
helt til i dag da jeg fikk besked fra Sverige at deres ventede kull etter katt av mine lingjer var netkommet med 4 kattunger 2 viltfarget og 2 blå etter å ha tenkt meg om noen sekunder er det den forferdelige tanken slår ned i meg at den hunnkatten er jo ikke bærer av Dillusjonsgenet iallefall ikke etter mine teorier.

Jeg hiver meg over mine gamle stamtavler på leting etter a er og p er og jeg fant tilslutt 3 dilusjonsbærende katter i denne kattens aner, problemet er bare at de er helt ute i 8 generasjon og etter min viten skal dette være helt umulig!!! helt til i dag når beviset ligger der i form av 2 blå kattunger. jøje meg

Det som er ennå verre er at galgviddraumen har påstått at dette var mulig hele tiden, mens jeg har forsøkt å irettesette han så godt jeg kan. det blir ikke lett å innrømme dette, for dette kommer han til å leve lenge på og vi som skal på tur til Østlandet sammen til helgen. Det kommer nok til å bli en festlig tur der jeg nok kommer til å bli minnet om denne fadesen noen ganger vil jeg tro

Og nå er det jo at alle dere andre skal stemme i at "ja men dette har vi da vist lenge" bare for å gjøre smerten enda større
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
27/04/2010 23:59 #7470

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Dillusjon

Hehe.... Og jeg har påstått at Tassen kun kan få vilt og blått siden det er kun vilt og blått i de nærmeste generasjonene bak han og siden dette er hans tredje kull og hunnkattene har hatt tre forkjellige farger vil jeg påstå at det ikke er store sjanser for at han bærer noe annet, selv om noen av dere mener han bærer alle farger......

Hilsen stolt "farmor" som ser at han iallefall får tålig store kull etter seg....

Ellers har du sikkert noe på lur som du kan stoppe munnen på galgviddraumen med, eller
28/04/2010 00:01 #7471

• Profesjonelle fuglepratere...
  • Galgviddraumen
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Er det ikke fint at vi får noe å snakke om på veien da Gucci
(N)Galgviddraumen
Abyssinere i Vilt, Sorrel, Blått og Fawn
Proud member of RC-Breeder Club

www.galgviddraumen.com
www.facebook.com/galgviddraumen
28/04/2010 00:04 #7473

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Det er kanskje da Gucci skulle ønske utstillingen var på rorak og ikke helt på østlandet
28/04/2010 00:08 #7474

• Enya
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

He, he jammen dette var jeg også ganske sikker på. f.eks hvor fawn kommer fra har jeg ikke funnet ut enda. Men en av hannkattene fra Enyas første kull gav også både blått og fawn
Bitta Mørk, (N) Jav Roc's Abyssineroppdrett
www.javrocs.com
Det tok 0.39 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen