Vi kom hjem på lørdag til en for å si det rett ut... sexorgie mellom Xipisi og Aurora.

Hun har fått p-pille hver uke de siste 5 ukene og viste ikke noe tegn på løpetid før vi kjørte hjemmefra
Ikke helt planlagt kan man vell si.................Heller ikke ønsket riktig enda
Aurora er jo ikke mer enn 7 måneder og det vil si om hun er drektig nå, så får hun unger når hun er 9 måneder

Helvetes greier!!! Etterråd fra en veterinær så gjorde jeg følgende...Jeg stappet i henne 3 p-piller på lørdagen og har gitt henne 1 p-pille hver dag siden. Hun har sluttet å løpe eller gjøre seg til for alt som heter hannkatter nå men jeg er jo da livanes redd for at hun nå er drektig
Har noen her inne hatt en hunnkatt som har blitt mamma i så ung alder???
Hvordan takler de det? Vil ungene få noe missdannelser eller andre skader pga p-pillebomben jeg ga Aurora???
Herre min hatt for et rot...............
Xipisi har fått Suprelorin innplantat den 2 mars og jeg fikk beskjed om at hann sikkert ble verre innen han roet seg ned... Det var like sant og sikkert som Amen i kirken
Men han har i hvertfall veldig god tid til å kose nå og jeg håper at han kutter ut denne tvangspulingen(huff da Kitty) på småjenter snart