Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Kattesand til snart fertil hannkatt
(1 besøkende) (1) gjest
Avl og oppdrett
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Kattesand til snart fertil hannkatt

01/04/2009 13:55 #3040

Kattesand til snart fertil hannkatt

Min Zorro er 6 mnd og det begynner å lukte hannkatt av tisset hans, dvs jeg kjenner eimen fra doene

Akkurat nå har jeg billig elendig sand, vanligvis bruker jeg cat exclusive black, så det kan kanskje ha litt å si.

Hva er den beste sanden som kamuflerer delvis hannkatt tisselukt? Dette er min første hann, så jeg har lite erfaring på det området :/
01/04/2009 14:05 #3042

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Kattesand til snart fertil hannkatt

Jeg har viril hannkatt og bruker exclusive med godt resultat, men det er nok slik at doene trenger litt oftere tømming når en har en viril hannkatt i hus.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
01/04/2009 14:17 #3045

: ) Så bra. da får jeg kjøpe det neste gang. Jeg ble og vervet til å prøve buddy og gresshoppas sand som skulle være samme som CE, men jeg synes ikke den var like god

Har hørt at tidy cats skal være bra og, men aner ikke hvir jeg skal kjøpe det.

Nå må jeg passe på her hjemme, for ene hunnen min løper,aner ikke om hun har spyttet ut pillen eller noe sist. Og lille Zorro er så ivrig når hun ligger meed rumpa til værs. Ikke har jeg fått papirene på noen av dem fra NRR heller ennå, så kjedelig om dem skulle parre seg når jeg har tiltenkt henne en annen lekker hannkatt.

Forresten, må jeg vente med å bruke importhannen min til jeg har fått papirene fra NRR?har hørt det kan gå evigheter og jeg hadde jo tenkt holde han bare litt til jeg hadde fått lånt han ut til et par og brukt han på et par tre hunner selv.
02/04/2009 09:47 #3052

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg bruker Tidy Cats, og er kjempeførnøyd!!!
Men den røde er bedre enn den blå, i alle fall når jeg har mer enn èn katt i hus.

Jeg kjøper min i sørlandsparken, men vet om ei som selger den via nett også, holder til østover en plass. www.dyrisk.net/22673179
Hun hadde den i alle fall før. Veldig drøy i bruk. Jeg har en boks i evigheter.
02/04/2009 11:07 #3053

• Jeg må være på en feil klode, her er så underlig..
  • obstfelders
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jeg bruker også Cat exclusive, har hele tiden brukt den fine varianten. Det er ikke alle forhandlere som har den, men det grove typen er også fin. Den er tilsatt noe som gjør at du omtrent ikke blir plaget av lukt. Jeg brukte den også når jeg hadde viril hannkatt.
Det som er fint med denne er at den er veldig drøy i bruk.
Nå har jeg 1 sorrel, mange vilt og en fawn...blå har jeg bare på lån av og til. Bare vent....
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.45 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen