Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Hvor gammel
(1 besøkende) (1) gjest
Avl og oppdrett
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Hvor gammel

30/01/2009 08:50 #1750

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Hvor gammel

Nå må jeg bare spørre. Er det mulig at en kattunge på 5 mndr kan bli pappa?
Mamush kastet seg over huskatten vår Katja da hun fikk løpetid nå og fikk absolutt gjort det hun syntes. Jeg fikk hakeslepp altså . Tenkte jeg skulle sterilisert henne utpå våren, men tenkte at enda var det ingen fare fordi han er så ung. Men såfår jeg iallefall fortgang i steriliseringa da. Kanskje Maia snart kan få løpetid nå da så det kan bli kattunger utpå våren, men hun er visst treg. Det er vel alltid sånn at den en venter på skal løpe ikke gjør det.
30/01/2009 10:22 #1752

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Hvor gammel

Det var da veldig så mandig hann var da. Men det har hendt før, min Lukas (EC EP Yang av Concylie) ble pappa da han var 8 måneder gammel.
Men du må legge ut et nytt bilde av han, det begynner å bli en stund siden nå.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
30/01/2009 10:54 #1753

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Ja han er visst tidlig på'n. La inn noen bilder av han under bilder, snøkatter en dag. Ikke sånn veldig gode,men helt nye. Han er virkelig en vakker katt, både i utseendet og i personlighet. Har lyst til å stille han på Rorak. Skal du dit?
30/01/2009 11:56 #1754

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Hadde tenkt å ha med meg tre katter dit så det hadde vært spennende å få tatt han i øyensyn.
Har antagelig fått min nye røde hunnkatt fra Danmark da, så det blir en spennende vår.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
30/01/2009 12:41 #1755

• AnnK
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Kjempespennende med hunnkatten fra Danmark. Du kan jo ta deg en tur hit for å se på han da vet du. Så får du sett Maia også, for hun skal jeg ikke stille. Men ellers tror jeg nok vi melder på. Blir kanskje bare han, de andre eser ut om vinteren:(
  • Side:
  • 1
  • 2
Det tok 0.48 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen