Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Abyssiner hannkatt til somali
(1 besøkende) (1) gjest
Avl og oppdrett

EMNE: Abyssiner hannkatt til somali

11/01/2009 16:54 #1432

Abyssiner hannkatt til somali

Jeg leter etter en abyssinerhannkatt til en av mine somalihunnkatter. Siden jeg ikke finner en ubeslektet somalihannkatt, er jeg på jakt etter nytt blod til somaliavlen

Jeg er på utkikk etter først og fremst en hannkatt med godt temperament, og lange bein, da dette er noe jeg trenger å få inn i mitt avlsprogram. I andre omgang er det fint hvis hannkatten også har mye linjer i snutepartiet og bra bredde på hodet. Store ører er også et pluss

Selvsagt bør han ha en bra stamtavle som ikke er for mye inneavlet. Da jeg avler mot blått og fawn er det fint om han er dillusjon eller bærer av dette.

Min hunn skal testes om hun er PRA-bærer, men er PKfri. Hun er testet for Giardia og TF, og mitt katteri har nylig testet fri for disse parasittene.
11/01/2009 19:09 #1434

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Abyssiner hannkatt til somali

Jeg har en ledig viltfarget hannkatt, men han er jo bare 5-6 uker så er ikke så lett å si hvordan han er med ører, pels osv nå. Han er for tiden i stavanger, men hentes snart hjem og da skal jeg legge ut bilder.

Pappaen er dillusjons bærer, og over halve stamtavlen til mammaen er blå. Kjell 'gucci' sjekket stamtavlene mine for meg, og han sa det var 0 i innavl.

(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
11/01/2009 23:50 #1437

hmm..interessant er det jo. Men var det ikke du som hadde Quince? Det var jeg som skrev litt med deg på facebook. kan ikke du sende meg stamtavle og bilder når du har..Blir litt lenge å vente denne gangen, men det kan være jeg er interessert å låne han på en annen hunnkatt når han er voksen hvis stamtavlen er ok og jeg ikke har noen av linjene fra før i mine aby var.
11/01/2009 23:56 #1438

• Abyssiner
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Jo jeg hadde Quince en liten stund.
Jeg bruker ikke facebook, bare en venn som lagde for meg siden 'alle andre hadde'.
men jeg kan sende de på mail, bare jeg får mail adressen din
HAn er som sagt for salg, og jeg vet ikke hvor lenge han blir holdt fertil men vi snakkes på mail
(N) Sweet Puma - Abyssineroppdrett - har pause på ubestemt tid
11/01/2009 23:57 #1439

jeg mente selvsagt nettby..bare tenkte feil Annemalia..send meg en melding der du
Det tok 0.38 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen