Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

fórvert/avlskontrakt
(1 besøkende) (1) gjest
Avl og oppdrett

EMNE: fórvert/avlskontrakt

13/02/2012 22:41 #11795

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv: fórvert/avlskontrakt

Hvis jeg skal drive med oppdrett av et eller annet så må jeg ha en agenda og det å bare lage kattunger for å lage kattuger blir liksom ikke nok for meg for det klarer kattene helt fint på egenhånd.

jeg må drive med selektiv avl for liksom å ha noe å strekke meg etter. Målestokken på om jeg har lykkes eller ei oppnås bare på utstilling og om jeg på grunn av dette skal kalles en "Bis junkie"
so be it.

Om en oppdretter har en hunnkatt på kontrakt etter meg så vil kontrakten gjelde for et eller to kull så en behøver ikke være en stor oppdretter for å ha katt på kontrakt etter meg.

den røde er tatt av p-pillen AnnK.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
13/02/2012 22:55 #11796

• Abyssineroppdrett
  • Mayas Pride
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Vi får være enige om å være uenige i så mangt i all vennskaplighet du og jeg Gucci Men jeg er nå litt gla i å trekke opp litt også da (spes. nå som jeg holder på å slutt å røyke)

Men nå begynner jeg å vurdere om jeg skal føye til på hjemmesiden vår; (N) Mayas Pride Abyssinere, oppdretter av hannkatter Tror jaggumeg at jeg har fått meg et kull på 4 viltfargede gutter (er nesten 99 % sikker på det nå) Får vist bare gutter jeg. EC Ingave's Isis har til nå gitt kun 1 jente og det er Neffi (dette er hennes 5 kull, totalt 14 kattunger).
13/02/2012 23:03 #11797

• Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Vi har iallefall våre meningers mot du og jeg og Jeg mener ikke å kritiserer andre når jeg "brøler ut" mine meninger jeg bare forfekter mine egne.

Snakk om å være uheldig tenke seg 1 av 14.
www.natures.abyssiner.no
13/02/2012 23:06 #11798

• Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

jeg vet hvem som driver å sette ut disse ryktene. men det er jo litt irriterend når de samme personene ringer å spør om å få låne avlsdyr av meg.
www.natures.abyssiner.no
13/02/2012 23:31 #11799

• Abyssineroppdrett
  • Mayas Pride
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

[quote="Gucci" Snakk om å være uheldig tenke seg 1 av 14. :ohmy:[/quote]

Det har vist noe med hannkattene å gjøre har jeg fått høre

Men om du vet hvem det er, er det vel bare å konfrontere de med det du vet. Så slutter de å ringe deg for å låne? Men uansett, hvorfor kan man ikke holde fred og heller hjelpe hverandre? Det gavner vel ikke at man får svenske og danske tilstander her i landet? Da tenker jeg på surt miljø, for det vil vi IKKE ha!!!!!
Det tok 0.34 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen