Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Spørsmål ang. årets katt....
(1 besøkende) (1) gjest
Årets Katter
  • Side:
  • 1

EMNE: Spørsmål ang. årets katt....

08/03/2009 05:44 #2557

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Spørsmål ang. årets katt....

bere et spm. ang årets katt.

Er det slik at bare dem som blir nominert og blir BIS osv. gir poeng til å bli årets katt?? At cert, ex1, ex2 osv ikke har noe med poengene til årets katt å gjøre.... ?

Hilsen nybegynner Tonje
08/03/2009 10:22 #2558

• Spesialitet : Katter som flørter med Dommerne
  • Gucci
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Spørsmål ang. årets katt....

Når din katt blir nominert får du 75 poeng blir din katt bis får den 100 poeng som den tar med seg til årets katt konkuranse. i tillegg får din katt 1 promille av de katter den konkurerer mot i tillegspoeng. Konkurerer den mot 40 katter får den da 0,4 tileggspoeng, derfor er det vanskelig for oss Sørvestlendinger som ikke reiser på utstilling i Oslodistriktet å nå opp, siden det er her de største utstillingene avholdes. På voksne katter er det de 5 beste resultatene som teller, på ungdyr er det de 3 beste. Det er bare utstillinger i Norge som teller med på årets katt konkuransen og du må ha blitt nominert på minst 3 utstillinger for at ditt resultat skal bli tellende.Vi konkurrerer også på avl og oppdrett, her er poengberegningen noe anderledes og da jeg ikke har vært med i denne konkuransen på noen år og poengberegningen er endret skal jeg ikke begi men inn på den her.
Oppdretter av Abyssinere i fargene Rødt, Vilt, Blått og Fawn
www.natures.abyssiner.no
08/03/2009 10:30 #2560

• Jeg er fortsatt eier av KUN en abyssiner
  • tchri102
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Spørsmål ang. årets katt....

hmmmm, soul kom med på listen, om enn langt nede. Må vel komme av at hun ble nominert under hansakatten i fjor sommer. Men det var jo bare èn gang da. og ikke tre....
  • Side:
  • 1
Det tok 0.35 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen