Abyssiner.no

Nettstedet for Abyssiner & Somali entusiaster

Drømmen om å bli abyssiner eier
(1 besøkende) (1) gjest
Abyssiner ønskes kjøpt
  • Side:
  • 1

EMNE: Drømmen om å bli abyssiner eier

28/04/2010 15:16 #7483

• Dive
  • Fresh Boarder
  • FRAKOBLET

Drømmen om å bli abyssiner eier

Hei,jeg heter Sølvi og ønsker meg veldig en rasekatt til ,fra før har jeg ei herlig bengaljente på ett år,hun savner en lekevenn;)Jeg er uføretrygdet så jeg kan ikke betale mer enn 1200kr desverre.Men kan garentere ett godt hjem med mye oppmerksomhet og kjærlighet.Jeg har virkelig lest om utrolig mange raser,og det finnnes så mange fantastiske,men det jeg ønsker er en katt som er med rundt,som min bengal,og som er kosen,mi bengal er desverre litt sky der,men jeg elsker selskapet til en katt,jeg prater ganske mye med min katt og det er herlig når hun svarer;).Jeg har en følelse som og bli "kalt/ropt" på,kattungen som allerede er i mitt hjerte er der ute i verden en plass,og jeg ønsker sterkt og finne henne,håper på mange svar,og bilder. Abyssiner,Somali,sokoke,bengal,savannah,,disse er drømmekattene.Jeg kunne også tenkt meg og vært forvert,. Håper på positive svar,
Mvh Sølvi.
01/05/2010 10:36 #7491

• Jeg er en liten primadonna!
  • Tante Sur
  • Platinum Boarder
  • FRAKOBLET

Sv:Drømmen om å bli abyssiner eier

Hei og velkommen til oss!

Akkurat nå er det nok litt få aby-kull til salgs for kos, men det kan selvfølgelig endre seg...
Du får stikke innom jevnlig og sjekke hva som dukker opp - og så krysser vi fingrene for at du kan få bli eid av en abyssiner en gang!

Håper du kan få glede av forumet i mellomtiden

Hilsen
"Tante Sur"
  • Side:
  • 1
Det tok 0.27 sekunder å laste siden
Banner

Online brukere

Ingen